Brylant Polskiej Gospodarki 2017
Instytut Europejskiego Biznesu przyznał firmie Tan Viet International S.A. tytuł "Brylant Polskiej Gospodarki 2017". Firma znalazła się tym samym w najnowszym rankingu najcenniejszych polskich przedsiębiorstw.
Tan Viet International S.A., wyłączny dystrybutor i właściciel takich marek jak: VIFON, Tao Tao, Tokyoto i Ammko, został wybrany z grona 70 tysięcy polskich przedsiębiorstw.
Hit Handlu 2018 dla Złotego Smaku Kurczaka VIFON
Zupa błyskawiczna Złoty Smak Kurczaka marki VIFON zwyciężyła w 18. edycji prestiżowego konkursu "Hit Handlu" na najlepiej sprzedający się produkt w kategorii zup błyskawicznych. Zwycięzców konkursu organizowanego przez magazyn "Handel" wybrali Detaliści - czytelnicy tytułu - podczas badania opinii, mając do wyboru około 70 kategorii produktów.
Hermes 25-lecia
Zupy błyskawiczne VIFON okrzyknięto produktami ćwierćwiecza. Znaleźliśmy się w gronie najlepszych, zdobywając statuetkę Hermesa 25-lecia miesięcznika "Poradnik Handlowca".
Laur Konsumenta 2018 ponownie dla VIFON i TaoTao
Marki VIFON i TaoTao, których dystrybutorem i importerem od 25 lat jest Tan-Viet International S.A., zdobyły w tym roku dwa czołowe miejsca w prestiżowym plebiscycie Laur Konsumenta. VIFON otrzymał Złoty, a TaoTao Srebrny Laur Konsumenta.
Wyróżnienia są efektem ogólnopolskiego badania klientów, w którym respondenci wskazali najlepiej postrzegane przez siebie marki, co potwierdziło, że kolejny rok z rzędu VIFON i TaoTao cieszą się rosnącą popularnością i uznaniem wśród polskich konsumentów.
VIFON, zdobywcę Złotego Lauru Konsumenta, Polacy doceniają za szeroką gamę smaków (16 zup) oraz opakowań (folia, miski, kubki, saszetki). Srebrny Laur Konsumenta 2018 trafił do marki TaoTao, która w swoim portfolio ma oryginalne produkty z Azji. Bezglutenowe makarony ryżowe, sosy sojowe, pikantne sosy chili i inne propozycje TaoTao mogą być z powodzeniem stosowane do dań kuchni europejskiej, w szczególności polskiej.
Dziękujemy za zaufanie.
Marki VIFON i TaoTao z Laurem Konsumenta 2017
Jest nam bardzo miło poinformować, że w tym roku po raz kolejny marki VIFON i TaoTao otrzymały Laur Konsumenta. W 2017 roku VIFON otrzymał wyróżnienie Złotego Lauru Konsumenta a TaoTao Srebrnego Lauru Konsumenta. Te prestiżowe odznaki są rezultatem ogólnopolskiego badania, w którym konsumenci wskazali najlepiej postrzegane przez siebie marki.
Oba wyróżnienia są dla nas bardzo ważne, ponieważ zdobyliśmy je dzięki Państwa głosom. Cieszymy się, że ciągła praca nad doskonaleniem naszych produktów oraz nieustanne starania aby zachować ich wysoką jakość, została przez Państwa doceniona. Mobilizuje nas to dalszych działań, aby spełniać Państwa oczekiwania wobec VIFON i TaoTao.
Sukces - Złoty Laur Konsumenta 2016 dla marki Vifon
W tym roku marka Vifon została po raz kolejny wyróżniona prestiżowym godłem Złoty Laur Konsumenta 2016. Jest to wyraźne podkreślenie pozycji i znaczenia marki na rynku polskim. Jak wskazuje Organizator plebiscytu: „Analiza obecności marki w projekcie dokonywana jest ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich głosów oddanych na markę przez Konsumentów w ogólnopolskim sondażu. Vifon, uzyskał w nim najwyższe wyniki, a tym samym znalazł się w gronie najlepiej postrzeganych i najdynamiczniej rozwijających się marek”.
Marka VIFON jest synonimem wyjątkowego i oryginalnego smaku oraz błyskawicznego i sycącego posiłku. Kojarzona jest przede wszystkim z bogatym portfolio zup instant w folii, kubkach, miskach. Doceniana także za wprowadzanie nowości w postaci zup w saszetkach oraz dań błyskawicznych Lunch Box. Lunch Boxy VIFON to innowacyjne dania błyskawiczne z kluskami ryżowymi lub pszennymi, wpisujące się w trend „take-away”, możliwe do zjedzenia prosto z pudełka. Marka VIFON z powodzeniem funkcjonuje również w kategorii sosów orientalnych. Produkty VIFON z uwagi na szeroki wybór, wysoką jakość, nowości i poparcie rzeszy Konsumentów od lat plasują się na czołowych pozycjach w badaniach konsumenckich i sprzedażowych.
Sukces – Srebrny Laur Konsumenta 2016 dla marki TaoTao
Marka TaoTao to zdecydowany lider na rynku sosów orientalnych i makaronów orientalnych w Polsce od wielu lat. Wieloletnia wysoka pozycja marki zaowocowała w tym roku kolejną nagrodą w postaci Srebrnego Lauru Konsumenta 2016. Zgodnie z zasadami Organizatorów projektu, wyróżnienie przyznawane jest każdego roku markom, które są najpopularniejsze w swoich kategoriach. W portfolio marki TaoTao znaleźć można takie właśnie produkty - niekwestionowanych liderów: sos sojowy, sos chili słodko-pikantny i słodki, oraz makarony ryżowe (nitki, wstążki).
Marka TaoTao to bogata gama sosów orientalnych (chili, sojowe, rybny), makaronów orientalnych (ryżowe, pszenne, chińskie). Ponadto w regularnej ofercie dostępne są również marynaty, warzywa, owoce, grzyby, przekąski oraz dodatki kulinarne, które doskonale odzwierciedlają orientalny charakter marki. Produkty cenione są przede wszystkim za swoją wysoką jakość, oryginalność oraz bogactwo smaków i aromatów charakterystycznych dla kuchni Dalekiego Wschodu. Konsumenci odkrywają kulinarne inspiracje używając produktów TaoTao nie tylko do potraw azjatyckich, ale także urozmaicając nimi tradycyjne polskie i europejskie potrawy. Obecnie, przy stale rosnącej świadomości Konsumentów, produkty TaoTao, a szczególnie sos sojowy wytwarzany w oparciu o tradycyjną recepturę i o bardzo wysokiej zawartości soi (34%), czy też naturalnie bezglutenowe makarony ryżowe, przy zachowaniu optymalnej ceny, są najczęściej wybierane przez Konsumentów i gwarantują im kulinarną satysfakcję.
Zupa Vifon Kurczak Złoty łagodny została hitem handlu 2016!
Zupa Vifon Kurczak Złoty łagodny 70g zwyciężył w 15. edycji konkursu „Hit Handlu” na najlepiej sprzedający się produkt w kategorii Zupy błyskawiczne.
Podobnie jak w latach ubiegłych zwycięzcy w konkursie „Hit Handlu” byli wybierani przez detalistów, którzy w specjalnej sondzie telefonicznej wskazywali najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty w ponad 80 kategoriach na przestrzeni jednego roku.
Dziękujemy za zaufanie!
Sukces - Laur Konsumenta TOP MARKA 2015 dla marki Vifon
Marka Vifon została wyróżniona prestiżowym godłem Laur Konsumenta TOP MARKA 2015. Jest to wyraźne podkreślenie pozycji i znaczenia marki na rynku polskim, szczególnie w kategorii zup błyskawicznych, gdzie zajmuje czołową pozycję1. Jak wskazuje Organizator plebiscytu: „Analiza obecności marki w projekcie dokonywana jest ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich głosów oddanych na markę przez Konsumentów w ogólnopolskim sondażu. Vifon, uzyskał w nim najwyższe wyniki, a tym samym znalazł się w gronie najlepiej postrzeganych i najdynamiczniej rozwijających się marek”.
Marka VIFON jest synonimem wyjątkowego i oryginalnego smaku oraz błyskawicznego i sycącego posiłku. Kojarzona jest przede wszystkim z bogatym portfolio zup instant w folii, kubkach, miskach. Doceniana także za wprowadzanie nowości w postaci zup w saszetkach oraz dań błyskawicznych Lunch Box. Lunch Boxy VIFON to innowacyjne dania błyskawiczne z kluskami ryżowymi lub pszennymi, wpisujące się w trend „take-away”, możliwe do zjedzenia prosto z pudełka. Marka VIFON z powodzeniem funkcjonuje również w kategorii sosów orientalnych. Produkty VIFON z uwagi na szeroki wybór, wysoką jakość, nowości i poparcie rzeszy Konsumentów od lat plasują się na czołowych pozycjach w badaniach konsumenckich i sprzedażowych.
Sukces – Laur Konsumenta GRAND PRIX 2015 dla marki TaoTao
Marka TaoTao to zdecydowany lider na rynku sosów orientalnych i makaronów orientalnych w Polsce od wielu lat**. Wieloletnia wysoka pozycja marki zaowocowała nagrodą w postaci Lauru Konsumenta GRAND PRIX 2015. Zgodnie z zasadami Organizatorówprojektu, wyróżnienie przyznawane jest każdego roku markom, które są najpopularniejsze w swoich kategoriach. W portfolio marki TaoTao znaleźć można takie właśnie produkty - niekwestionowanych liderów: sos sojowy, sos chili słodko-pikantny i słodki, oraz makarony ryżowe (nitki, wstążki). Wszystkie te produkty mają pierwsze pozycje w rankingach sprzedaży3.
Marka TaoTao to bogata gama sosów orientalnych (chili, sojowe, rybny), makaronów orientalnych (ryżowe, pszenne, chińskie). Ponadto w regularnej ofercie dostępne są również marynaty, warzywa, owoce, grzyby, przekąski oraz dodatki kulinarne, które doskonale odzwierciedlają orientalny charakter marki. Produkty cenione są przede wszystkim za swoją wysoką jakość, oryginalność oraz bogactwo smaków i aromatów charakterystycznych dla kuchni Dalekiego Wschodu. Konsumenci odkrywają kulinarne inspiracje używając produktów TaoTao nie tylko do potraw azjatyckich, ale także urozmaicając nimi tradycyjne polskie i europejskie potrawy. Obecnie, przy stale rosnącej świadomości Konsumentów, produkty TaoTao, a szczególnie sos sojowy wytwarzany w oparciu o tradycyjną recepturę i o bardzo wysokiej zawartości soi (34%), czy też naturalnie bezglutenowe makarony ryżowe, przy zachowaniu optymalnej ceny, są najczęściej wybierane przez Konsumentów i gwarantują im kulinarną satysfakcję.
1 Zupy chińskie, w skumulowanym okresie VIII 2014 – VII 2015 pod kątem sprzedaży w sztukach na rynku Cała Polska (jako suma rynków Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Duże sklepy spożywcze, Średnie sklepy spożywcze i Małe sklepy spożywcze), Panel Handlu Detalicznego, Nielsen
2 Zupy chińskie, w skumulowanym okresie VI 2014 – V 2015 pod kątem sprzedażyw kilogramach na rynku Całe Węgry, cała Słowacja (jako suma rynków Nowoczesnego, Tradycyjnego i Dyskontów), Panel Handlu Detalicznego, Nielsen
3 Sosy orientalne i makarony orientalne, w skumulowanym okresie VIII 2014 – VII 2015 pod kątem sprzedaży w sztukach na rynku Cała Polska (jako suma rynków Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Duże sklepy spożywcze, Średnie sklepy spożywcze i Małe sklepy spożywcze), Panel Handlu Detalicznego, Nielsen
Złoty Laur Konsumenta 2015 dla marki Vifon
W tym roku marka Vifon została po raz kolejny wyróżniona prestiżowym godłem Złoty Laur Konsumenta 2015. Jest to wyraźne podkreślenie pozycji i znaczenia marki na rynku polskim. Jak wskazuje Organizator plebiscytu: „Analiza obecności marki w projekcie dokonywana jest ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich głosów oddanych na markę przez Konsumentów w ogólnopolskim sondażu. Vifon, uzyskał w nim najwyższe wyniki, a tym samym znalazł się w gronie najlepiej postrzeganych i najdynamiczniej rozwijających się marek”.
Marka VIFON jest synonimem wyjątkowego i oryginalnego smaku oraz błyskawicznego i sycącego posiłku. Kojarzona jest przede wszystkim z bogatym portfolio zup instant w folii, kubkach, miskach. Doceniana także za wprowadzanie nowości w postaci zup w saszetkach oraz dań błyskawicznych Lunch Box. Lunch Boxy VIFON to innowacyjne dania błyskawiczne z kluskami ryżowymi lub pszennymi, wpisujące się w trend „take-away”, możliwe do zjedzenia prosto z pudełka.
Marka VIFON z powodzeniem funkcjonuje również w kategorii sosów orientalnych. Produkty VIFON z uwagi na szeroki wybór, wysoką jakość, nowości i poparcie rzeszy Konsumentów od lat plasują się na czołowych pozycjach w badaniach konsumenckich i sprzedażowych.
Srebrny Laur Konsumenta 2015 dla marki TaoTao
Marka TaoTao to zdecydowany lider na rynku sosów orientalnych i makaronów orientalnych w Polsce od wielu lat. Wieloletnia wysoka pozycja marki zaowocowała w tym roku kolejną nagrodą w postaci Srebrnego Lauru Konsumenta 2015. Zgodnie z zasadami Organizatorówprojektu, wyróżnienie przyznawane jest każdego roku markom, które są najpopularniejsze w swoich kategoriach. W portfolio marki TaoTao znaleźć można takie właśnie produkty - niekwestionowanych liderów: sos sojowy, sos chili słodko-pikantny i słodki, oraz makarony ryżowe (nitki, wstążki)*
Marka TaoTao to bogata gama sosów orientalnych (chili, sojowe, rybny), makaronów orientalnych (ryżowe, pszenne, chińskie). Ponadto w regularnej ofercie dostępne są również marynaty, warzywa, owoce, grzyby, przekąski oraz dodatki kulinarne, które doskonale odzwierciedlają orientalny charakter marki. Produkty cenione są przede wszystkim za swoją wysoką jakość, oryginalność oraz bogactwo smaków i aromatów charakterystycznych dla kuchni Dalekiego Wschodu.
Konsumenci odkrywają kulinarne inspiracje używając produktów TaoTao nie tylko do potraw azjatyckich, ale także urozmaicając nimi tradycyjne polskie i europejskie potrawy. Obecnie, przy stale rosnącej świadomości Konsumentów, produkty TaoTao, a szczególnie sos sojowy wytwarzany w oparciu o tradycyjną recepturę i o bardzo wysokiej zawartości soi (34%), czy też naturalnie bezglutenowe makarony ryżowe, przy zachowaniu optymalnej ceny, są najczęściej wybierane przez Konsumentów i gwarantują im kulinarną satysfakcję.
*dane za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, kategoria sosów orientalnych i makaronów orientalnych, okres zagregowany II 14 – I 15
Konsumencki Lider Jakości 2015 dla produktów VIFON
Produkty VIFON Lunch Box oraz gama produktów Kubek VIFONA wyróżnione zostały w plebiscycie Konsumencki Lider Jakości - Debiut Roku 2015.
Konsumencki Lider Jakości 2015 to kolejna już odsłona ogólnopolskiego, promocyjnego programu konsumenckiego prowadzonego przez Redakcje Strefy Gospodarki, niezależnego dodatku dystrybuowanego z Dziennikiem Gazetą Prawną. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.
Debiut Roku 2015 to odpowiedź na poszukiwania produktów funkcjonujących na rynku stosunkowo krótko, nowości, które w ostatnim okresie zostały mocno zauważone i docenione przez konsumentów.
Dobry Produkt 2015 - Wybór Konsumentów dla marek VIFON i TaoTao
Kolejny już raz wzorem lat ubiegłych obie marki uhonorowane zostały prestiżowym godłem "Dobry Produkt - Wybór Konsumentów". Organizatorem plebiscytu jest Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej.
Wyróżnienie to jest przyznawane na podstaiwe ogólnopolskich badań postaw i preferencji konsumenckich. Organizatorzy Programu prowadzonego pod patronatem i opieką merytoryczną Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk już po raz czwarty przeprowadzili badania rynkowe zrealizowane na próbie 1000 osób metodą komputerowo wspomaganych sondaży techniką wywiadu telefonicznego (CATI).
Respondenci odpowiadali na pytanie: które marki produktów za najlepsze w danej kategorii, godne zaufania, które określają dobre jakościowo produkty.
Złoty Laur Konsumenta 2014 dla marki VIFON
Jest to ukoronowanie pozycji i jednocześnie podkreślenie znaczenia marki wśród innych produktów kategorii dostępnych na rynku polskim. Jak wskazuje Organizator plebiscytu: „Analiza obecności marki w projekcie dokonywana jest ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich głosów oddanych na markę przez konsumentów w ogólnopolskim sondażu. Vifon, uzyskał w nim najwyższe wyniki, a tym samym znalazł się w gronie najlepiej postrzeganych i najdynamiczniej rozwijających się marek”.
Marka Vifon stała się synonimem oryginalnego smaku oraz błyskawicznego i sycącego posiłku. Kojarzona jest przede wszystkim z bogatym portfolio zup instant w folii, kubkach, miskach i saszetkach. Marka Vifon to również sosy orientalne oraz szczególnie polecane NOWOŚĆ – innowacyjne dania błyskawiczne linii VIFON Lunch Box wpisujące się w trend „take-away”, możliwe do zjedzenia prosto z pudełka.
Marka Vifon i jej produkty z uwagi na wysoką jakość, tradycyjną recepturę, nowości i poparcie rzeszy konsumentów od lat plasują się na czołowych pozycjach w badaniach konsumenckich i sprzedażowych.
Srebrny Laur Konsumenta 2014 dla marki TaoTao
Marka TaoTao to zdecydowany lider na rynku sosów orientalnych i makaronów orientalnych w Polsce od wielu lat. Wysoka pozycja marki zaowocowała w tym roku nagrodą w postaci Srebrnego Lauru Konsumenta 2014. Zgodnie z zasadami Organizatorów projektu, wyróżnienie przyznawane jest każdego roku markom, które są najpopularniejsze w swoich kategoriach.
W portfolio produktów tej marki znaleźć można znakomite sosy chili oraz sosy sojowe, makarony ryżowe, pszenne i chiński, marynaty, warzywa, owoce, grzyby, przekąski oraz dodatki kulinarne, które doskonale odzwierciedlają jej orientalny charakter. Produkty marki TaoTao są cenione przede wszystkim za wysoką jakość, oryginalność oraz bogactwo smaków i aromatów charakterystycznych dla kuchni Dalekiego Wschodu.
Konsumenci odkrywają kulinarne inspiracje używając produktów TaoTao nie tylko do potraw azjatyckich, ale także urozmaicając nimi tradycyjne polskie i europejskie potrawy. Obecnie, przy stale rosnącej świadomości konsumentów, produkty TaoTao, a szczególnie sos sojowy wytwarzany w oparciu o tradycyjną recepturę i o bardzo wysokiej zawartości soi (34%), czy też naturalnie bezglutenowe makarony ryżowe, przy zachowaniu optymalnej ceny, są najczęściej wybierane przez konsumentów i gwarantują im kulinarną satysfakcję.
Laur Konsumenta Lider Dekady 2004-2014 dla marki VIFON
W tym roku program Laur Konsumenta obchodzi swój jubileusz - już od 10 lat wyłaniane są najpopularniejsze marki na polskim rynku. Marka Vifon została wyróżniona specjalnym jubileuszowym godłem Laur Konsumenta Lider Dekady 2004-2014.
Jest to uhonorowanie pozycji w programie Laur Konsumenta w ostatnim dziesięcioleciu, a jednocześnie podkreślenie znaczenia marki Vifon na rynku polskim i doceniania produktów przez konsumentów na przestrzeni lat. Jak wskazuje organizator programu "Analiza obecności marki w projekcie dokonywana jest ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich głosów oddanych na markę przez konsumentów w ogólnopolskim sondażu. Vifon w tymże sondażu uzyskuje najwyższe wyniki, a tym samym znajduje się w gronie najlepiej postrzeganych i najdynamiczniej rozwijających się marek."
Zdobycie godła Laur Konsumenta Lider Dekady 2014 dla marki Vifon to ogromny sukces, ale również zobowiązanie na kolejne lata wobec wiernych konsumentów, które mamy zamiar z pełną dbałością wypełniać.
Laur Konsumenta GRAND PRIX 2014 dla marki TaoTao
Marka TaoTao to lider rynku sosów i makaronów orientalnych w Polsce od wielu lat. Produkty TaoTao cieszą się niesłabnącym uznaniem konsumentów. Wysoka pozycja marki zaowocowała w tym roku szczególna nagrodą w postaci godła Laur Konsumenta GRAND PRIX 2014, która jest także potwierdzeniem najwyższej jakości produktów.
Zgodnie z zasadami organizatorów programu, wyróżnienie jest przyznawane markom, które co najmniej trzy lata z rzędu plasowały się na podium. Pod uwagę brana była popularność w konkursie na przestrzeni ostatnich lat. Laur Konsumenta GRAND PRIX 2014 to potwierdzenie, że produkty z portfolio marki TaoTao znajdują się w gronie najlepiej postrzeganych przez konsumentów kategorii.
Sos sojowy TaoTao ze Złotym Paragonem 2014!
Sos sojowy TaoTao zwyciężył w 4 edycji konkursu "Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich" organizowanego przez magazyn Hurt&Detal.
O wyborze laureatów nagrody decydowali detaliści oddając swoje głosy w ankiecie dystrybuowanej wraz z miesięcznikiem Hurt&Detal. Za opracowanie wyników odpowiedzialny jest Instytut Badawczy TNS Polska. Zgłoszone do plebiscytu produkty rywalizowały ze sobą pod kątem najlepszej sprzedaży w sklepie detalicznym.
VIFON Kurczak Złoty Hitem Handlu 2014!
VIFON Kurczak Złoty zwyciężył w 13 edycji konkursu Hit Handlu na najlepiej sprzedający się produkt w kategorii Dania Gotowe instant.
Zwycięzców w prestiżowym konkursie organizowanym przez magazyn Handel wybrali Detaliści - czytelnicy tytułu. W sondzie telefonicznej wskazali oni najlpeiej sprzedające się w ich sklepach produkty w ponad 70 kategoriach. Badanie dotyczyło okresu 12 miesięcy do 31 marca 2014r. Sondę przeprowadzono w kwietniu 2014r. na próbie ponad 1000 losowo wybranych detalistów z całej Polski
Marka VIFON i TaoTao wyróżnione w plebiscycie Konsumencki Lider Jakości 2014
Marka TaoTao zajęła I. miejsce, a marka VIFON II. miejsce w kategorii: "Spożywcze produkty orientalne"
w programie KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2014 uzyskując tym samym możliwość otrzymania złotego i srebrnego godła KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2014.
KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2014 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, realizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz Dziennikiem Gazetą Prawną.
Jego celem jest wyłonienie, na podstawie zrealizowanych badań konsumenckich, najlepszych jakościowo, marek i produktów dostępnych na polskim rynku oraz ich promocja prasowa.
TAN-VIET International S.A. z systemem HACCP
Jednostka certyfikująca TUV NORD Polska Sp. z o.o. w dn. 16-01-2014 na podstawie przeprowadzonego audytu wydała zaświadczenie potwierdzające zgodność zastosowań TAN-VIET International S.A. wobec wymagań norm w zakresie "Magazynowanie i handel spożywczymi wyrobami orientalnymi".
Numer rejestracyjny certyfikatu: TNP/112/0059/3912/2014, Ważny od: 16-01-2014 do: 15-01-2017
VIFON PHO GA - zupa o smaku kurczaka w stylu wietnamskim
60g VIFON PREMIUM
Ramen - zupa o smaku sosu sojowego z wakame kubek
60 g VIFON PREMIUM
Zupa o smaku owoców morza w stylu tajskim
67 g VIFON PREMIUM
VIFON PHO BO - zupa o smaku wołowiny w stylu wietnamskim kubek
60 g VIFON PREMIUM